Supersklep 3000
Wydawnictwo: REBEL
Planowana data premiery: 6 listopada 2024
Cena do dnia premiery: 149,95 zł
Link do gry na stronie wydawnictwa: KLIK
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
O co chodzi?
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
- Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
- Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne – po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy – zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: 10+
Czas gry: 30-35 min.
Kategoria: strategiczne
Mechanika: budowa obszarów, zbieranie zestawów, zarządzanie zasobami
Elementy:
- 96 kafelków segmentów centrum handlowego
- plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
- 56 klientów
- 16 kart atrakcji
- 14 kafelków atrakcji
- 4 kafelki wejść głównych
- planszetka parkingów
- 8 kafelków parkingów
- 12 początkowych kafelków pieniędzy
- 12 żetonów balonów
- 4 rusztowania
- znacznik pierwszego gracza