Informacja prasowa

Brainbox - Nauka. Dziesięciominutowe wyzwanie dla mózgu.

Brainbox - Nauka. Dziesięciominutowe wyzwanie dla mózgu.

Ewolucja, łańcuchy pokarmowe, magnetyzm czy grawitacja przestaną być zagadką dzięki grze BrainBox - Nauka! Na 55 kartach znajdziesz informacje o naturze i zjawiskach zachodzących wokół nas, a angażujący sposób zabawy sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych: od ciała człowieka, aż po Układ Słoneczny! 

Wydawnictwo: REBEL
Planowana data premiery: 21 lutego 2024
Cena do dnia premiery: 66,45 zł

Link do gry na stronie wydawnictwa: KLIK

BrainBox to seria wyjątkowych gier edukacyjnych, które będą wspierały rozwój Twoich dzieci lub podopiecznych na każdym etapie nauki. Wykorzystując dynamiczną i angażującą zabawę, gry z linii BrainBox pozwalają rozwijać wiedzę, a także wspierają trening pamięci i spostrzegawczości, czyli umiejętności kluczowych dla rozwoju. 

Każde pudełko to zestaw kart, które po jednej stronie mają obrazek (należy przyjrzeć mu się przez określony czas), a z drugiej zestaw pytań, sprawdzających nie tylko naszą pamięć, ale też wiedzę z zakresu danego przedmiotu.

O co tu chodzi?

Weź kartę z pudełka i odwróć klepsydrę. Przyglądaj się obrazkowi na karcie tak długo, jak przesypuje się piasek. Możesz przekręcić klepsydrę jeszcze raz, jeśli potrzebujesz więcej czasu.

Przekaż kartę innemu graczowi i rzuć kością. Liczba na kości wskazuje, na które pytanie musisz odpowiedzieć (na przykład gdy wyrzucisz 2, odpowiadasz na pytanie numer 2).

Gracz, któremu została przekazana karta, czyta na głos pytanie, na które musisz udzielić odpowiedzi. Następnie sprawdza Twoją odpowiedź, patrząc na obrazek na drugiej stronie karty.

Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, zatrzymaj kartę. Jeśli jest błędna, odłóż kartę do pudełka. Teraz kolej na następnego gracza. Gracz, który zgromadzi najwięcej kart po upływie 10 minut, wygrywa!

Podstawowe informacje: 
Liczba graczy: 1+
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 10 min.
Kategoria: edukacyjne, karciane
Mechanika: zapamiętywanie, pytania i odpowiedzi, spostrzegawczość

Elementy:
- 55 kart
- klepsydra
- kostka